null

اگه حوصله داشتین بخونینش..واسه شناختم خوبه

به نظر خودت چه چیزی در شخصیتت جالبه ؟

خب اگه نظر خودمو بخوایم..به نظرم آرامش درون طوفان بودنم..

معمولا ظاهر آرومی دارم..چهرم آروم میزنه حتی تو بدترین شرایط!

ولی خب درونم غوغاس..کسی از درونم خبر نداره بخاطر همین همیشه میگن چطور میتونی آروم باشی؟

من به علاوه اش بقیه هم آروم میکنم

ب نظرم جالبه..

 

 

اگه بخوای یه استارت- آپ ( همون بیزینس و تجارت ) راه بندازی، اون در مورد چی خواهد بود؟

هووم ب این تاحالا فکر نکرده بودم..نمیدونم"-"

شاید چیزای فانتزی؟

شب یا روز و چرا ؟

شب، چون..منو یاد خودم میندازه..

شبه که میتونم آرامش بگیرم و به همچی فکر کنم و بدون هیچ نگرانی ای گریه کنم

ترجیح میدی به دریا بری یا کوه ؟

قطعا دریا! من عاشق دریام..

به بهشت و جهنم اعتقاد داری ؟

اره دارم

خیال یا واقعیت و چرا ؟ 

خیال،من از بچگیم با خیال پردازیام زنده موندم و ادامه دادم..

واقعیت یکم اذیت کنندس..اما من ترجیح میدادم بتونم سریع واقعیتو قبول کنم و باهاش کنار بیام..

اما سخته..

تصوراتم قویه..خیلی چیزارو میتونم تو خیال پردازیام تجربه کنم و داشته باشم..

ولی این یه دروغه محضه..چون بعدش متوجه میشی هیچ کدوم وجود ندارن..واقعیت سخته..

 آیا خودت رو فردی برنامه ریز میدونی؟ 

تقریبا اره..

ولی از برنامه ریزای از پیش تعیین شده متنفرم..چون همیشه خراب میشه

به همین دلیل وقتی چیزی رو میخوام که مثلا باید بگذره تا بهش دست پیدا کنم، درموردش برنامه ریزی نمیکنم..

 زندگی برای کار، یا کار برای زندگی ؟  

کار برای زندگی، زندگی برا کار چ معنی ای داره؟ دیگه زندگی فایده نداره اینطور

مسئولیتی که ازش سر باز میزنی ( از انجامش امتناع میکنی ) 

مواظبت از خودم

چیزهایی که تو رو قدرتمند و توانمند میکنن؟

آهنگ،تصوراتم،حرف زدن با خودم،چیپس،گذشته

به نظرت گیاهخواری صحیحه ؟

خب اگه نظر من باشه که میگم نیست

به دلیل اینکه آدما به پروتئین نیاز دارن و این پروتئین تو گوشت و .... هست.

لیست ده چیزی که نمایانگر تو هستن.

1-ماه

2-آسمون

3-رنگ آبی

4-شیشه

5-این نقاشی

6-چیپس

7-گیتار

8-رز آبی

9-این عکس

10-و همچنین این عکس

 ده چیز رو نام ببر که بهت استرس میدن.

1-دعوا بین کسایی که دوستشون دارم

2-خراب کردن یه وسیله

3-از دست دادن کسایی که برام مهمن

4-سواستفاده از اعتمادم 

5-تنهایی

6-مرگ

7-ارتفاع

8-یه سری موضوعات شخصی..

9-صحبت با یکی دو نفر

10-اینکه یه روز کاملا بی احساس و نابود شم..

 اگه میتونستی پنج تا حرفه/اخلاق/مسیر زندگی ت رو عوض کنی، اونها چی بودن؟

1-خودمو بیشتر کنترل کنم

2-منطقی باشم

3-محل تولدم

4-بعضی از افراد اطرافم

5-و یه چیز شخصی

در مورد چیزهایی که میخوای تو کشورت تغییر بدی بنویس.

قانونای مزخرفش

اموزش پرورش فاکیش

برابری جنسیتی

 نظرت در مورد داشتن فرزند

با اینکه بچها خیلی رومخن..ولی دلم میخواد تجربش کنم

ببینم مامان بودن چطوریه:>

از تولد تا مرگتون رو به صورت طرح کلی ( یه جور خلاصه ) بنویسید

تولد تا 7 سالگی: خندیدن به هرچیزی،شادی،شیطونی،شیطونی،تام و جری:)

7 تا 10 سالگی: یه اتفاق ناگوار،شروع سختی و سختی و سختی،درس،نگرانی

اذیت زیاد

10 تا 13 سالگی: فروکش اومدن اون اتفاق،آسیب شدید،بداخلاق بودن،پرخاشگر بودن

برگشت دوباره اون اتفاق فاکی بعد 2 سال:)

افسردگی،مبارزه باهاش،نجات پیدا کردن،پیدا کردن آدمای جدید،ورود به کیپاپ

13 تا 15 سالگی: فروکش اون اتفاق،آسیب به شدت شدید،با درک شدن،آروم بودن،مهربون تر شدن،

درس خوندن،تلاش برای آینده و درست کردن زندگیم

15 تا 25: تلاش و تلاش و تلاش برای درست کردن زندگی ایده الم

25 تا 30: اتفاقاتی که خبر ندارم،نمیدونم که موفق شدم یا نه،تشکیل خانواده،زندگی ایده ال

30 تا مرگ: .....................................

 قهرمان بچگی های تو کی بوده؟

بابا..

یه نامه به اولین عشقت

"متاسفم.. و آرزوی شادیتو دارم!"

 پدر و مادرت چطور با هم آشنا شدن؟

مامان بزرگم ننمو دید خوشش اومد به بابام نشونش داد بابامم خوشش اومد

اومدن خواستگاری و تموم

پنج چیز برای به یاد آوردن، وقتی اوضاع سخت و غیرقابل تحمل

1-صبوری

2-اهنگ

3-آینده

4-.....

5-......

 من خوشحالم که این چیزها در این ماه برام اتفاق افتاد:

کسی که منتظرش بودم برگشت!

اینکه هنوز زندم

و همین:|

 کاری که میخوای انجام بدی تا در یادها بمونه

فقط خوشحال کنم

چه کارایی انجام میدی وقتی میخوای از ( از مشکلات و سختی ها ) فرار کنی ؟

کاری نمیکنم..فقط اهنگ پلی میکنم و فکر میکنم همین

 فصل مورد علاقت و چرا ؟

تابستون

چون از دست معلمای رومخم خلاصم

سبک خوراکی و غذایی مورد علاقت

هرچی خوشمزه باشه و اشپزش تمیز باشه

غذای مورد علاقمم پیتزا

زندگی کاری ایده آل خودت رو چطوری تصور میکنی ؟

یه بار گفته بودمش حالم نیس باز بگم

پنج چیزی ک تو رو سرخوش میکنه ؟

1-حرف زدن با ویکتور

2-آهنگ

3-ادا بازی با رونیا

4-حرف زدن با خواهرم

5-چیپس خوردن

 آیا حضور من، در دنیا تغییری ایجاد کرده ؟

نمیدونم

به چه کسی شباهت ( از لحاظ ظاهر ) داری ؟

مامانم و خواهرم

.....

+واای چقد طول کشید نوشتنش